ייעוץ שיווקי


    • מרבית העסקים מתמודדים עם תחום השיווק והמכירות. כולם רוצים למכור יותר , להתחרות טוב יותר. למכור יותר אבל גם להרוויח. איך עושים את זה ?
    • איך אנחנו מגדירים שיווק ומה זה מכירות, ומה ההבדל בין השניים? אם כן שיווק הוא האסטרטגיה. ניתוח השוק, פילוח השוק, מהו גודל השוק, להכיר את המתחרים, מהו גודלם וחוזקם , איך הם משווקים את עצמם (ערוצי הפרסום השונים), מיצוב העסק שלי (Possition ) המיתוג של העסק שלי (brand) וכדומה.
    • מכירות וקידום מכירות , זה תחום הנגזר מהשיווק. כאן אנו מביאים לידי ביטוי את האסטרטגיה השיווקית. למי מוכרים- קהל המטרה, איך מוכרים , על ידי מי, באיזה מחיר וכדומה. רענן מטפל בתחום זה באופן מאד יסודי.מגייס אנשי מכירות, מכשיר אותם, מטפל ומשפר את שיחת המכירה , בונה יעדים לאנשי המכירות, מגבש את שיטת התגמול, בודק את התמחיר על מנת להגיע למחיר הנכון ללקוח ועוד.
    • פרסום: בעולם התחרותי כיום קשה לפתח ולהרחיב את העסק ללא פרסום. ניסיון וידע מקצועי של רענן עומדים לרשות בעל העסק לבחור את שיטות הפרסום המתאימות לו על פי סוג הענף בו הוא נמצא, החלק בשוק אותו הוא מחזיק, רמת המודעות שיש לעסק בשוק, יכולתו הפיננסית וכו’.

רענן מתמחה בשיווק  ובמכירות שנים רבות. ניהל חברות ועסקים בעלי אוריינטציה שיווקית, ניהל חברה למחקרי

שוק ודעת קהל ( יישום), מומחה בגיבוש אסטרטגיה שיווקית, ניתוח השוק , הכוחות הפועלים בו, מיצוב ומיתוג. פרסום במדיות השונות.
ידע וניסיון רב שנים זה עומד לרשות בעלי העסקים.